You are not logged in. Login or Signup
Home » Messageboard » Message 7184985

# If you can find them...
(they're a few posts down, btw)

(, Mon 14 May 2007, 10:43, archived)
# yays!
first click of the week
(, Mon 14 May 2007, 10:43, archived)
# ^This
(, Mon 14 May 2007, 10:44, archived)
# haha - great. I love these.
Your 'Genril Lee' inspired me to make my first scrolly-animation...



EDIT: Oops, wrong bloody 'Reply' button. Sorry!
(, Mon 14 May 2007, 10:45, archived)
# Uh-oh
low bridge...
(, Mon 14 May 2007, 10:46, archived)
# that was the plan
but I couldn't get it to look right (or under 250k) so I gave up. *sigh*
(, Mon 14 May 2007, 10:47, archived)
# We'll just imagine one
and two KA-PLONKs
(, Mon 14 May 2007, 10:53, archived)
# \o/
(, Mon 14 May 2007, 10:46, archived)
# Safari!
Sa goodi!
(, Mon 14 May 2007, 10:48, archived)
# cor
(, Mon 14 May 2007, 10:51, archived)
# Mine too!
Also:
(, Mon 14 May 2007, 10:53, archived)
# *signs up*
(, Mon 14 May 2007, 10:58, archived)
# Yay!
It'll be sexy teim now :)
(, Mon 14 May 2007, 10:58, archived)
# hahaha
:)
(, Mon 14 May 2007, 11:05, archived)
# hahaha!
hell yeah!
(, Mon 14 May 2007, 10:44, archived)
# fuck yes!
MORE of this sort of thing!

w/y/h
(, Mon 14 May 2007, 10:44, archived)
# Hurray
now do them trying to get Kitun T onto a plane by drugging his miluk
(, Mon 14 May 2007, 10:44, archived)
# yes.
this is also my first clickage of the week.
(, Mon 14 May 2007, 10:45, archived)
# hahaha
brilliant
(, Mon 14 May 2007, 10:46, archived)
# Haha, excellent!
Good 'nings to you dear Doctor.

And 'ning to everyone else too!
(, Mon 14 May 2007, 10:46, archived)
# NING-A-NINGY-NOO!
I still have your extension. I must get those valuable extra inches to you soon.
(, Mon 14 May 2007, 10:47, archived)
# Indeed.
I have a lot more free time these days, I'll make my way over Brumwards at the earliest opportunity =)
(, Mon 14 May 2007, 10:57, archived)
# 'ning

(, Mon 14 May 2007, 11:14, archived)
# YEEEEEEEEEEEEEHAW!
(, Mon 14 May 2007, 10:46, archived)
# rar!
ace.
(, Mon 14 May 2007, 10:50, archived)
# hell yeah
(, Mon 14 May 2007, 10:51, archived)
# all the animals with big ears over to this side
trust me, it'll look great in the photographs
(, Mon 14 May 2007, 10:53, archived)
# Yay!
(, Mon 14 May 2007, 10:47, archived)
# :D
this thread ftw.
(, Mon 14 May 2007, 10:48, archived)
# ^this^
hard.
(, Mon 14 May 2007, 10:49, archived)
# \o/ \o/ \o/
[____________]
 O                       O
(, Mon 14 May 2007, 10:51, archived)
# Nono!
The reft tunnel!
(, Mon 14 May 2007, 12:01, archived)
# That am rawks!
(, Mon 14 May 2007, 10:47, archived)
# Ka-rrrannnnggg!
(, Mon 14 May 2007, 10:49, archived)
# It's the Whiskas t-shirt that makes this, for me!
(, Mon 14 May 2007, 10:52, archived)
# ^this
(, Mon 14 May 2007, 10:53, archived)
# got the drummer sorted....
(, Mon 14 May 2007, 10:53, archived)
# ANIMAL ANIIIIIMAAAL ANIMAL [repeats]
(, Mon 14 May 2007, 10:55, archived)
# O R
original rocker!
(, Mon 14 May 2007, 10:56, archived)
# Arfage!
(, Mon 14 May 2007, 10:59, archived)
# fucking ace!
(, Mon 14 May 2007, 11:01, archived)
# This is too good.
(, Mon 14 May 2007, 10:47, archived)
# :D
(, Mon 14 May 2007, 10:48, archived)
# OH YES!
*changes current winamp track to A-Team theme by Anal cunt*
Woo yay and a bit of the other!
(, Mon 14 May 2007, 10:51, archived)
# LULLY


and

(, Mon 14 May 2007, 10:51, archived)
# Dave?
(, Mon 14 May 2007, 11:10, archived)
# PEW! PEW! PEW!
(, Mon 14 May 2007, 10:52, archived)
# Hooray!
:D
(, Mon 14 May 2007, 10:53, archived)
# yay for the K Team!
(, Mon 14 May 2007, 10:55, archived)
# WOO!
Yay!

Lully!
(, Mon 14 May 2007, 11:00, archived)
# I love it!
You made me return from lurkage with a pre-exam lolage, much love to you sir, and a *click*!
(, Mon 14 May 2007, 11:01, archived)
# Braw! Have a Woo! Doctor!

(, Mon 14 May 2007, 11:17, archived)
# this is the best!
*clickety*
(, Mon 14 May 2007, 11:42, archived)